Saturday

אמא,מתנת בת מצווה -מה תקני לי?

 

מתנת בת מצווה,מה תיקני לי?

אמא,מתנת בת מצווה -מה תקני לי?,רעיון למתנת בת מצווה

שיחה עם המתבגרת,תובנות לבת מצווה ובכלל...

הבת מצווה מתקרבת אני והמבגרת משוחחות לגבי תוכניות לבת המצווה.

הבנתי שזו דרך נהדרת לתת לילדה ליזום,להפיק ולתכנן תקציב.

אמרתי לה מה בתקציב ויחד החלנו בבדיקת אפשרויות.

לקחנו מספר הצעות מחיר , לגמר הגיעו שלוש מקומות .

עמדנו בתקציב של האירוע עצמו.

הקצבתי סכום למתנה, התבגרת שאלה: מה כדאי לי?

עניתי,זה שלך.

חלק מקבלת האחריות ויכולת הבחירה.

לא ארחיב,היו הרבה דיונים.

בסופו של דבר, התקבלה החלטה..

המתבגרת ביקשה לחלק את המתנה עם טיעונים שלה.

שעון יפה שתמיד תשאר לי מזכרת ממך ו..

תקני לי ביטקוין להשקעה עתידיתן שעוד 20 שנה אהיה עשירה..

כל כך הייתי גאה בה .

הסברתי לה שביטקוין עולה מעל התקציב והתפשרנו:)

איזה ילדה!!

No comments:

Post a Comment