Sunday

מהי הדרך המהירה ביותר לרדת במשקל ב 3 שבועות?


מהי הדרך המהירה ביותר לרדת במשקל ב 3 שבועות ?

דיאטת 3 השבועות  ,THE 3 WEEK DIET 

ירידה במשקל בזמן קצר מאז ומתמיד נחשבה כמשימה בלתי אפשרית ... במשך שנים, רופאים ודיאטניות אמרו לי הציבור, כי זה לוקח חודשים ושנים ולעתים אף של עבודה קשה לראות כל התקדמות עם ירידה במשקל, או לפסל את הגוף המושלם. אבל זה פשוט לא נכון בכלל.


The 3 Week Diet הגוף האנושי בעל יכולת הסתגלות לפירוק מזון בפרקי זמן קצרים מאוד של זמן מאוד. תחשוב,אם אנשים יכולים להרוויח במהירות כמויות המוניות של שומן משבועות של אכילה לא בריאה, למה שלא יהיו מסוגלים לרדת במשקל במהירות הרבה משבועות של אכילה בריאה? ובכן, בהחלט הם יכולים.

אבל מה אתה צריך לאכול כדי לרדת במשקל במהירות?
דלות בפחמימות, דל שומן, ללא סוכר לבן, חלבון גבוה, ואפילו הדיאטה "איש המערות" - יש כל כך הרבה אפשרויות בעולם הדיאטות...  זה יכול להיות מאוד מבלבל לאדם הממוצע שבו אתה צריך להשתמש בדיאטה לאבד במהירות במשקל. חלק מדיאטות אלו מספקות מידע סותר על מה שאתה צריך ולא צריך לאכול. ובכן, זה כל מה שעומד להשתנות.

במשך שנים, ידוענים רשימה-וספורטאים מקצועיים היו לאחר דיאטה סודית לא נחשפה לציבור. דיאטה זו היא כל כך יעילה שאנשים היו יכולים לאבד מעל 23 ק"ג של שומן גוף טהור רק 21 יום מלעקוב אחריו. זה קילו יותר מ 1 של שומן גוף ליום! עכשיו, הדיאטה שנעשתה על ידי תזונאי של מערכות הבריאות שזכה לשבחים ומאמן אישי בריאן פלאט.

תחת הכותרת "דיאטת 3השבועות  ', מערכת של בריאן מגלה לאנשים בדיוק איך הם יכולים במהירות לאבד מעל 1 ק"ג של משקל גוף ליום.הדיאטה אינה כרוכה בהרעבה עצמית או פעילות גופנית כמו משוגע, אבל במקום זה כדלקמן שיטה מדעית ספציפית של כולל מזונות מסוימים תזונתיים עשירים לתוך הדיאטה שלך  בשילוב, מציעים תכונות מאבק בשומן בשיטות מיוחדות. אתה לא צריך להגביל את עצמך לסוגים מסוימים של מזונות כמו 'לא פחמימות "או" ללא סוכר ", אלא כולל" דברים טובים ", כמו גם כדי לעזור לשרוף את השומן. דיאטה זו היא יעילה מאוד ומבוססת על בדיקה , שנים של מחקר ובדיקות מדעיות כדי להבטיח את הבטיחות והיעילות שלה.

בריאן גילה צעד-אחר-צעד כיצד לבצע דיאטה זו במשך 21 ימים כדי לראות תוצאות מדהימות הללו. הוא בדק את כל המזון שאתה צריך לכלול בתזונה שלך, וכאשר אתה צריך לאכול אותם.הדיאטה קלה מאוד למעקב וביצוע, עם מעט מאוד עבודה שמעורבת סביבה. אם אתם מחפשים לרדת במשקל מהר, דיאטה בשלושה שבועות , בהחלט משהו שאתה צריך לשקול. אין דיאטה אחרת שם בחוץ הבטחות היום על תוצאות מהירות כזה, והוא מסוגל לספק אותם בענק.

בקר באתר וצפה  בתמונות לפני ואחרי של אנשים שעשו את  הדיאטה במשך 21 ימים. אתה גם יכול לראות תוצאות דומות, קדימה תחליט, אני  מתחיל עכשיו!

 עדות מצולמת :



                                    לחצו כדי לממש     בא לי לרדת ב3 שבועות 

No comments:

Post a Comment