Saturday

בחירות 2015 במי לבחור? ==>חמוד!<==

בחירות 2015 במי לבחור?

הפתרון של  הבחירות והדרך , למי להצביע?
בחירות 2015 במי לבחור?

יום ראשון, הבוקר התעוררנו אני וביתי לעוד שבוע.
הילדה כבר בת חמש וחצי, החלטתי לעדכן אותה שעוד חודש יש בחירות.
להלן תמליל השיחה.
אני: מתוקה את יודעת שעוד חודש יערכו בחירות ,בוחרים ראש ממשלה ..
את זוכרת שלפני זמן לא רב (מצער ..) באת איתי לביה"ס ונכסת איתי לקלפי ושילשנו מעטפה פנימה.
הקטנה: כן, אני זוכרת .אמא,יש לי רעיון !(התפוח לא נפל רחוק מהעץ :-)) .
אני:מה הרעיון ?
הקטנה:נלך לקפלי , ונכניס לשם כסף ואז המשאלות שלנו יתגשמו..
אני:מתוקה, אי אפשר להכניס לשם כסף..
הקטנה:אז נכניס לשם מטבע..
אני: לא זה בלתי אפשרי..
הקטנה: יש לי פתרון:נלך למקום העמוק הזה,לבאר ונשליך מטבע וכל המשאלות שלנו יתגשמו!
אני: פתרון מצויין !!

שיעור לכל הפוליטיקאים והמאכרים..בחירות 2015.

No comments:

Post a Comment