Thursday

ספר ריפוי טחורים טבעי,להפטר מטחורים לתמיד...

ריפוי טחורים טבעי,להפטר מטחורים לתמיד

טחורים שיטת טיפול , ספר על טחורים

מה הספר טחורים לא עוד(Hemorrhoid No More) הוא בין הנמכרים ביותר בספרי ריפוי טחורים בהיסטורית האינטרנט, עם אלפי גברים ונשים במרוצים 127 מדינות ברחבי העולם?

טחורים לא עוד הוא # 1  אי-בוק(ספר דיגיטלי)הנמכר ביותר של ריפוי  טחורים  בהיסטוריה של האינטרנט מסיבה כלשהי ...

אלפי גברים ונשים כמעט בכל גיל נפטרו לחלוטין מכל טחורים שהיו להם ונפטרו גם מכל תסמיני טחורים הנלווים כגון: כאב, גירוי, נפיחות ודימום באופן טבעי, ללא תרופות, ניתוחים מסוכנים או "שיקויי קסם" פשוט על ידי שימוש  קליני מוכח, הסבר מדעי-מדויק בשיטת צעד אחר  צעד מצאו בתוך מדריך טחורים זה מדהים.

ג'סיקה רייט, תזונאית מוסמכת, יועצת בריאות ומחברת הספר  לא רק הוציאה עוד "תכנית טחורים" לשוק כבר רווי-על הנושא .. ג'סיקה ניתן לתאר בצורה מדויקת יותר כ" התנ"ך של הטחורים" זה די פשוט אחד המדריכים מקיפים ביותר, מלאים ומדויקים לטחורים וללא עצירות  שאי פעם נתקלתם וקראתם. מה עושה את זה כל כך הרבה שונה מספרות  טחורים אחרת בשוק?

ובכן קודם כל, זה לא רק תכנית "עזרה לטחורים", זה תכנית ריפוי טחורים. זה אולי נראה כמו סמנטיקה או משחק מילים בהתחלה, אבל ברגע שיצאת לך לקרוא רק את הפרקים הראשונים, לא יהיה ספק בלבך שהמטרה כאן  היא "לעזור עם טחורים שלך" הוא לא רק המטרה הלא נכונה, זה יכול להיות הסיבה ש אתה כבר לא הצליח להיפטר מהטחורים שלך עד עכשיו. טחורים לא עוד מראה לך בדיוק למה אתה צריך לפתור את הבעיה הפנימית שהוא מעכב את הסיכויים להיפטר שלך ולמנוע כל סוגי טחורים ותסמינים הקשורים ולאחר מכן ממשיכים להראות לך בדיוק איך לעשות את זה,להפטר משורש הבעיה ולא מהסימפטום!.

שנית, מה שעושה את הטחורים לא עוד שונה היא כמות תשומת הלב שהוא מפנה לכל אחד וכל אלמנט נדרש להיפטר מהטחורים שלך בדרך הטבעיתהשיטה דנה לא רק ביסודיות את השקרים, מיתוסים וכשלים סביב נושא מאוד מבלבל, זה פשוט הספר מפורט ביותר על טחורים ובריאות הוליסטית שנכתבו אי פעם.

הספר לא עוד הטחורים הוא (170 עמודים של תוכן ) די נרחבים המתמקדים בשיטה טבעית 100% להיפטר hemorhhoids ומניעת הישנותם במהירות. זה אומר שיש לא המלצות לתרופות מרשם קשות, קרמים או ניתוחים עם תופעות לוואי מגעילות. . בסעיף 5, ג'סיקה נותנת סקירה מפורטת של כל שלב, ואז צוללת לתוך הפרטים בסדר כרונולוגי מושלם. ישנם גם תרשימים מפורטים, רשימות אשר עושים את זה קל מאוד לדעת איפה אתה נמצא בתכנית ולבצע אותה.

בגלל תכנית טחורים נס היא לא תרופה מהירה תיקון 'אגדה', אבל פתרון הוליסטי שלם במטרה לחסל את השורש של בעיות טחורים (ללא קשר לגיל שלך) ולהבטיח שלך להיפטר מכל טחורים קשורים לתסמינים כגון: כאב , גירוי, נפיחות והדימום במהירות, זה לוקח עבודה והתמדה כדי להשלים. "המילון הוא המקום היחיד ההצלחה באה לפני העבודה", אומרת ג'סיקה, כפי שהוא מדגיש את הפילוסופיה "אין זבנג וגמר" מאחורי כל הספר.

אם יש חסרון ebook לא עוד הטחורים, זה שהוא מכיל כל כך הרבה מידע, כי חלק מהקוראים עשויים למצוא את זה קצת מוחץ. מי שמחפשים סוג התחלה מהיר של תכנית טחורים, יכול להיות קצת רמזו בהתחלה. חלק הטוב לעומת זאת, הוא שגם אלה סוגים של קוראים יכולים להרגיש בטוחים וסמוך ובטוח כי זה יהיה שווה את המאמץ, כי זה יהיה הספר האחרון שהם צריכים לקנות בנושא.

מי ייהנה ביותר מטחורים לא עוד?

במובן מסוים, כל אחד הרחב וכל מי שרוצה להיפטר מטחורים והעצירות באופן טבעי ולהחזיר את האיזון הפנימי הטבעי שלהם ייהנה מטחורים לא עוד. ספר אלקטרוני זה הוא בכנות לכולם. גם אנשים ללא בעיות טחורים. זה כלל תכנית התחדשות בריאות טוב יותר מאשר 98% מהספרים תזונה ובריאות אלטרנטיבית בשוק.

במונחים של עיצוב גרפי, טחורים הוא לא עוד ספר אלקטרוני PDF נקי ומעוצב באופן מקצועי. הוא מאורגן היטב ואידיאלי להדפסה ולקריאה בנוחות של הבית שלך.

פרסום מרשים וייחודי זה השתנה חייהם של רבים ומאות עדויות מעוררות השראה וסיפורי הצלחה נמצאים על הטחורים לא עוד ארכיוני אתר כהוכחה.

השורה התחתונה?

מי שמחפש שיגיד לי אגדות, וכל מי שמחפש "קליע קסם", גלולות, מעל הדלפקים, "טחורים תרופה בשעות 2 תוכניות המשולהבות עד לא צריך לבזבז את הזמן שלו או שלה עם טחורים לא עוד.

מצד השני, מי שמחפש את האמת על טחורים ובריאות אלטרנטיבית ושהוא מוכן ומוכן להשקיע קצת עבודה ולבצע את השינויים באורח החיים דרושים כדי להיפטר מהטחורים שלהם מהיר ימצאו טחורים לא עוד להיות אחד הטוב ביותר השקעות שהם אי פעם עשו בחייהם. לחץ כאן כדי ללמוד עוד על הטחורים של ג'סיקה רייט לא עוד..

No comments:

Post a Comment